AVTOMATLASHTIRILGAN BOSHQARISH TIZIMLARIDA ЛОЙИҲАЛАШ ИШЛАРИНИ АМАЛГА ОШИРИШНИНГ НАЗАРИЙ АСОСЛАРИ
Abstract
Олиманинг эътироф этишича, педагогик жараённи лойиҳалашнинг ўзига хос томони шундаки, бўлажак касб таълими ўқитувчиси ушбу жараёнда айни бир пайтнинг ўзида ҳам субъект, ҳам объект сифатида намоён бўлади, аниқроғи, таълимнинг хусусиятларидан бири унинг субъективлигидир. Бу ерда педагог ҳам тадқиқотчи бўлиб майдонга чиқади, яъни объектларни – бўлажак касб таълими ўқитувчиларни ўрганади, ҳам технолог сифатида намоён бўлади, яъни бўлажак касб таълими ўқитувчисининг таълим мазмунини ўзлаштиришнинг технологик жараёни ва амалда бу жараённи юзага чиқариш усулларини лойиҳалайди[1].
References
Алимов А.А. Таълим жараёнини педагогик технология асосида ташкил этиш модели // Касб-ҳунар таълими. – Т.: 2012. – №1, – Б. 27-28.
Бабанский Ю.К. Оптимизация учебно-воспитательного процесса. Методические основы. – М.: Педагогика, 2005. – 193 с.
Бурькова Ю.В. Формирование информационной компетентности будущих специалистов в области вычислительной техники: автореф. дисс. ... канд. пед. наук. –Оренбург: 2006. – 22 с.
Маматов Д.Н. Электрон ахборот таълим муҳитида касбий таълим жараёнларини педагогик лойиҳалаштириш. 13.00.06 – Электрон таълим назарияси ва методикаси. пед. бўй. фал. док. (Phd) дисс. автореф. 2017.
Туракулов О.Х. Ахборотлаштирилган таълим муҳитида кичик мутахассислар тайёрлашнинг илмий-методик таъминотини такомиллаштириш (ахборот ва компьютер технологияларга ихтисослашган касб-ҳунар коллежлари) мисолида. 13.00.05 – Касб-ҳунар таълими назарияси ва методикаси: пед. фан. бўй. док. (DSc) дисс. 2018.
Хакимов Ж.О. Бўлажак касб таълими ўқитувчиларининг ахборот -коммуникация тайёргарлигини компьютерли лойиҳалаш методи // ЎзМУ хабарлари. – Т.: 2018. – №1/4. – Б. 323-330.
Савурбаев, А., Дангалов, Н. А., Шертойлоков, Г. М., & Эшонкулов, Ш. У. (2014). Алгоритм расчета переходного процесса при ударе цилиндрического кольца о жесткое полупространствo. Молодой ученый, (8), 246-250.
Эшонкулов, Ш., Бурлиев, А., & Эшонкулова, Ш. (2019). Научно-методический подход к созданию электронного учебника.
Савурбаев, А., Мухаммадиев, М. Т., Эшанкулов, Ш. У., & Гулиев, А. А. (2015). Косой удар цилиндрического кольца о жесткое полупространство. Молодой ученый, (1), 97-102.
Eshonqulov, S., Jabborov, K., Kulmatov, A., & Eshonqulova, S. (2021). Фанларни ўқитишда замонавий ўқитиш усулларидан фойдаланиш услубияти. Boshlang'ich ta'limda innovatsiyalar, 2(2).
Eshonqulov, S., Jabborov, K., Kulmatov, A., & Eshonqulova, S. (2021). Технология классификации изображений элементов текста на основе нейронной сети для систем обучения естественным языкам. Boshlang'ich ta'limda innovatsiyalar, 2(2).
Eshonqulov, S. U. (2021). The Current State of Design and Development Challenges and Special Activities in the E-Learning Environment. CENTRAL ASIAN JOURNAL OF MATHEMATICAL THEORY AND COMPUTER SCIENCES, 2(9), 48-50.
Ummatovich, E. S., & Fozilovich, E. K. (2022, February). Design and training of future engineers in e-learning environment Pedagogical problems. In Conference Zone (pp. 92-96).