HISOBLASHDA MAʼLUMOTLAR XAVFSIZLIGI VA MAXFIYLIK MUAMMOLARI.
Keywords:
zararli dasturlar, autentifikatsiya, mobil ilova, avtorizatsiya, ma'lumotlarni o'g'irlash xavfi, shifrlash va shifrni ochish, veb-ilovaAbstract
Ushbu maqolada hisoblashda maʼlumotlar xavfsizligi va maxfiylik muammolari haqida so’z boradi. Bulutda maʼlumotlarni saqlash bilan bogʻliq eng jiddiy tashvish har bir mobil bulut foydalanuvchisini tashvishga soladi.
References
Бегматова, Н. З. (2020). Загрязнение и охрана окружающей среды. Причины и последствия. Символ науки, (6), 19-21.
Ибрагимов, З. З., & Ибрагимова, Н. А. (2021). Создание лазерного фотограмметрического сканера с дополнительным геометрическим порядком. Экономика и социум, (11-1 (90)), 1032-1035.
Ибрагимова, Н. А., & Ибрагимов, З. З. (2021). Платформа moodle–необходимый инструмент для преподователей. Academic research in educational sciences, 2(CSPI conference 1), 572-575.
Ибрагимов, З. З., & Ибрагимова, Н. А. (2020). Обзор методов трехмерного сканирования. Энигма, (27-3), 191-194.
Ibragimov, Z. Z., & Ibragimova, N. A. (2022). An iterative algorithm for constructing a delaunay triangulation.
Ziyatovich, I. Z., & Anorovna, I. N. (2022). The role of educational technologies in modern education.
Ibragimov, Z. Z. (2022). Application of the Nettest Network Testing Software Package on the Lessons Information Technology. The Peerian Journal, 10, 14-16.
Бурлиев, А. У. (2021). Повышение эффективности обучения с использованием возможностей интерактивной и компьютерной технологий. Academic research in educational sciences, 2(CSPI conference 1), 523-526.
Искандарова, З. А. (2022). Преподавание и обучение с помощью информационно-коммуникационных технологий. Экономика и социум, (6-2 (97)), 912-918.
Искандарова, З. А. (2021). ДОСТИЖЕНИЯ МОБИЛЬНОГО ОБУЧЕНИЯ СЕГОДНЯ. Экономика и социум, (12-2 (91)), 1182-1185.
Z Z. Ibragimov, & N. A. Ibragimova. (2022). Promising development of medical equipment technology. European Journal of Research Development and Sustainability, 3(11), 5-7. Retrieved from https://scholarzest.com/index.php/ejrds/article/view/2872