MEDIATA’LIMNING BO’LAJAK MUHANDISLARNI TAYYORLASHDAGI O’RNI VA AHAMIYATI.
Keywords:
media’talim, pedogogik texnologiyalar, muhandis, axborot,, axborot-kommunikatsiya texnologiyalari, media savodxonlik, zamonaviy interfaol dasturlarAbstract
Ushbu maqolada mediata’lim texnologiyasi asosida ta’lim sifatini oshirishning imkoniyatlari xususida fikr yuritiladi. Mediata’lim sizga ijdkor bolani tarbiyalash va o‘qitish imkonini beradi. Ushbu texnologiyani qo‘llashdan maqsad, bir tomondan, moslashuvchanlik, ikkinchi tamondan bo’lajak muhandislarning kasbiy faoliyatga tayyorlashning yangi bosqichlari harakatchanlik, izchillik kabi fikrlash fazilatlarini rivojlantirish; boshqa tomondan – qidiruv faoliyati, yangilikka intilish; nutq va ijodiy tasavvurlarini rivojlantirishdir.
References
1. Yo’ldoshev J.G, Usmonov, S.A, Zamonaviy pedagogik texnalogiyalarni
amaliyotga joriy qilish.-T. Fan va texnalogiya. 2008.
2. O‘ZBEKISTONDA FANLARARO INNOVATSIYALAR VA 15-SON ILMIY
TADQIQOTLAR JURNALI 20.01.2023
3. Qayumova N.A O’qitishning axborot-ta'lim tizimi sharoiti va unda axborot
kamunikatsiya texnalogiyalari soxasi o’qituvchilarini tayorlash. Monografiya-T: "Fan
va texnalogiya", 2015.
4. Hamidov J.A., To’raqulov O.X. “Ilg’or pedagogic texnologiyalardan dars
jarayonida”. Uslubiy tavsiyanoma Jizzax-2009. 149 bet.
5. Ганиева Г.Ж. Гендерные исследования в Центральной Азии. ЎзР ФА
Шарқшунослик институти илмий тўплами. № 16 сон. Т. 2013, Б.131-136.
6. Hamidov J.A. “Using multimedia technology problems in professional
education”. Eastern European Scientific Journal/Auris – Verlag.de 2019, № 1. 187-190
cтр.